Pagina's

vrijdag 15 augustus 2014

Verhuis naar Wordpress!

Het is zo ver! 
http://thisismyprosperity.blogspot.be heeft een andere URL gekregen, namelijk http://thisismyprosperity.wordpress.com. Dat komt omdat ik tot op vandaag gebruik maakte van Blogger, dat ondersteund wordt door Google. Er is zeker niets mis met dit platform en het is enorm efficiënt te gebruiken, maar met Wordpress heb ik meer mogelijkheden. Deze blogs zijn gemakkelijker te vinden via het internet en hebben meer gelijkenissen met de werkwijze die je zou moeten volgen wanneer je echt een eigen webdomein aanschaft. Ikzelf moet ook nog leren hoe het allemaal precies te werk gaat en mijn berichten zullen bovendien niet overgeplaatst worden. Oudere blogpost zullen altijd leesbaar blijven, want deze site zal niet worden verwijderd.



Terug van weggeweest
Dat ik een lange tijd niets meer van me heb laten horen is een feit en een aantal onder jullie zullen dat vast en zeker hebben opgemerkt. Ik was een tijdje heel onzeker over mezelf en vond dat ik veel te veel tijd achter de computer doorbracht met bloggen en dat ik mijn paardje, vriendinnen en vrienden zowat aan het verwaarlozen was. Ook vond ik het steeds moeilijker om nieuwe teksten te schrijven voor This Is My Prosperity, terwijl ik in mijn dagboek bladzijden vol kon neerpennen. Dat heeft mij doen inzien dat beauty & fashion niet helemaal het juiste ding is voor mij. Ik ben blij dat ik tot dat punt ben gekomen en heb besloten om er nu echt een lifestyle blog van te maken. Dat was blijkbaar een erg goede keuze, want ik barst van de ideetjes en kan niet wachten om ze allemaal neer te tokkelen. Ook een nieuwe Header hoort daar bij.



En nu?
Ik ben van plan om weer te gaan bloggen, maar dan niet dagelijks. Dat doe ik om te vermijden dat mijn schoolwerk en andere zaken daaronder zullen leiden. Het enige verschil is dat ik nu minder over beautyproducten zal schrijven en net meer over wat mij inspireert rondom mij en wat ik zoal dagelijks meemaak. Kortweg: alles wat mij te binnen schiet. Ook zal ik deze berichten niet meer op deze site posten, maar wel op http://thisismyprosperity.wordpress.com. Ik hoop dat ik jullie daar terug zie! Laat zeker eens wat van je horen. Ik ben altijd bereid om e-mails te beantwoorden, dus aarzel niet: joliengeurts98@gmail.com. Ook via Twitter kun je weer contact met me zoeken want wij deze nieuwe start heb ik ook een uniek Twitter-account gecreëerd: https://twitter.com/JolienGeurts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten