Pagina's

zaterdag 26 april 2014

Het vriendenboekje vertelt



Normaal had ik gepland om vandaag aan mijn taken voor school te werken, maar daar is eigenlijk niets van in huis gekomen. Ik had eerder zin om snel langs de winkel te gaan voor een nieuwe paraplu en een compact borsteltje voor in mijn handtas, maar toen kwam ik voorbij mijn favoriete make-up winkel ‘Di’ en ik kon het niet laten om even een kijkje te nemen tussen de nieuwe beauty productjes. Daar kwam ik een leuk doosje tegen waarvan ik eerst niet wist wat er precies in zat, maar toen ik stiekem de plakband eraf prutste, zag ik dat er een volledig make-up setje inzat met verscheidene kleuren oogschaduw, blush, lippenbalsems,… Dat heb ik dan maar meteen gekocht met de bedoeling om er een review over te schrijven wanneer ik het heb uitgetest.

Dat is allemaal voor een andere keer, want ik heb mij beziggehouden met het maken van een filmpje en mijn plan was dan ook om het meteen op YouTube te posten. Ik weet dat het niet zo spectaculair ben en dat ik een beetje hees en snotterig klink, maar dat komt doordat ik een kleine verkoudheid heb opgelopen. Los daarvan is het maar een probeersel en ik hoop dat ik bij elk nieuw filmpje een beetje beter en spontaner overkom. Ik ben namelijk zeker en vast bereid om te groeien, maar dat gaat uiteraard enkel door naar de mening van anderen te luisteren. Daarom zou het erg handig zijn dat jullie even laten weten wat jullie ervan vinden en vooral wat ik eraan kan verbeteren in de toekomst.



In dit filmpje stel ik mezelf voor aan de hand van vragen uit een vriendschapsboekje (van Diddl) dat ik heb gekregen toen ik klein was. Het is best wel belangrijk om te weten wat voor persoon er achter al deze teksten schuilt. Niet?

Bedankt voor het kijken. Jullie horen vast en zeker nog van mij.

P.S.: Vergeten jullie niet om een reactie te plaatsen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten