Pagina's

maandag 23 juni 2014

Vijf dingen om de vakantie mee te beginnen

Het woord vervelen vind je niet terug in mijn woordenboek en al zeker tijdens de vakantie niet. Ik weet mijn dagen altijd op te vullen met kleine dingen. Soms verloopt een dag wel eens leuker en vlotter dan de andere, maar ik heb altijd wat te doen. Bovendien ben ik een vroege vogel die altijd vroeg uit de veren is. Als ik tot half 9 in mijn bed lig, is dat voor mij al een wonder. Slapen tot in de middag zal ik dan ook nooit meemaken. Ik vind slapen bovendien tijdverspilling. Begrijp me niet verkeerd, slapen is essentieel om je lichaam goed te laten functioneren en om de dag vrolijk te beginnen, maar meer dan 8 à 9 uur slaap heeft de gemiddelde mens eigenlijk niet nodig.



Een tijdje geleden had ik voor mezelf een lijstje opgesteld met kleine dingetjes die ik graag tijdens de vakantie (of ergens in de onbepaalde toekomst) zou uitvoeren. Uit dat lijstje heb ik 5 willekeurige puntjes genomen en stond erop dat ik deze vandaag nog zou uitvoeren. Gelukkig voor mij waren ze zeker haalbaar, want een wereldreis maken bijvoorbeeld, zou fataal mislukken op één dag tijd. Natuurlijk staat deze lijst vol met dingen die je niet in het filmpje te zien krijgt, zoals met de hond gaan wandelen, naar een pretpark gaan, de trein nemen naar zee, pizza eten, een selfie nemen met een toffe Chinees,...



De volgende puntjes behoren tot het lijstje:
  • Mijn nagels lakken
  • Een heerlijk ijsje eten
  • Mijn zakgeld tellen
  • Telefoneren met mijn beste vriendin
  • Een animatiefilm bekijken

Uiteraard is het veel leuker om te zien hoe deze kleine dingetjes worden uitgevoerd, in plaats van het te moeten lezen en je zelf in te beelden wat er nu eigenlijk precies is gebeurt. Goed nieuws, want ik vind filmen werkelijk geweldig en het was al weer ruim een maand geleden dat ik mijn gezicht nog eens heb getoond op YouTube. Dit was dus de ideale gelegenheid om de camera er nog eens bij te nemen. 

2 opmerkingen:

  1. Super leuk!! Ik verveel me vrij snel. Maar toch wil ik een keer iets doen buiten bloggen om. Ben benieuwd naar de video. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke dingen! Ik houd altijd heel erg van nagels lakken! Zeker als ik de tijd ervoor heb :D
    XX Liefs

    BeantwoordenVerwijderen